Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מדינות אדומות, משרד הכלכלה מפרסם מתווה לכניסת אנשי ונשות עסקים לישראל ממדינות אדומות משרד הכלכלה והתעשייה, אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה.

מדינות אדומות, משר×" ×"כלכל×" מפרסם מתוו×" לכניסת אנשי ונשות עסקים לישראל ממ×"ינות א×"ומות משר×" ×"כלכל×" ו×"תעשיי×", אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה.. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ.

איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות.

חמש מ×
חמש מ×"ינות ×'אירופ×" נכנסו לרשימת ×" א×"ומות אי×'ו×" רופאי ×'ריאות ×"צי×'ור ×'ישראל from cdn.doctorsonly.co.il
בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך.

סין (להוציא הונג קונג ומקאו).

משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. עדכון הרשימה ייעשה אחת לשבועיים, בוועדה שתפעל במתכונת דומה לזו שהכריעה אילו מדינות יוגדרו ירוקות ואילו אדומות. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? סין (להוציא הונג קונג ומקאו). מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה.

עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. הוראה זו לא חלה על אזרחים זרים. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף.

מ×
מ×"ינות א×"ומות ת×'ית כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
כל המדינות אדומות וחלה חובת בידוד על השבים לארץ. יציאת אזרחים ותושבים ישראלים למדינות שהוגדרו ברמת סיכון מרבית אסורה למעט חריגים. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר.

ראשי כל החדשות בעולםמשרד הבריאות מתריע:

איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? שיחות לחול שיחות וגלישה מחול מחירון שיחות לחול קידומות מדינות. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. מדינות המפרץ מדינות המפרץ הפרסי מדינות העולם מדינות העולם מדינות הקריביים מדינות ירוקות מדינות מוסלמיות מדינות מחוסנות מדינות מפתח מדינות סוניות מדינות ערב מדינות תומכות טרור מדיני מדיניות מדיניות בידול מדיניות. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. ההנחיות של משרד הבריאות מחייבות בידוד במלונית אבל בפועל לא מתקיימת הנחיה זאת למעט מספר מדינות בהן התגלו מוטציות של הנגיף, בעיקר בריטניה. ספרד, קירגיסטן, בריטניה, גיאורגיה, קפריסין וטורקיה נִכנסו לרְשימת 'המְדינות האדומות'. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. הצעד בא עקב העלייה בתחלואה וחוסר יכולת להחיל חובת בידוד על מדינות רבות. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר.

היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. תושביהן של מדינות אדומות אינם מורשים להיכנס למדינות ירוקות, כדי לא לגרום להחמרת על פי החלטת הממשלה, ישראלים החוזרים ממדינות ירוקות לא יצטרכו להיכנס לבידוד, רק החוזרים ממדינות אדומות מחויבים בבידוד של 14 יום. 18 מדינות נוספו היום (שלישי) לרשימת המדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד, זאת לבקשת משרד הבריאות הרשימה המלאה של מדינות שהשבים מהן נדרשים לבידוד:

Zekack924yvkym
Zekack924yvkym from www.srugim.co.il
משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, איטליה, לטביה, ליכטנשטיין, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, סלובקיה. עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. איגדנו עבורכם רשימת מדינות עדכנית אליהם ניתן לטוס ללא בידוד למחוסנים ומחלימים בעלי דרכון ירוק וגם למי שלא חוסן. החוזרים מ'מדינות אדומות' חַיָיבים בבִידוּד של שבוע. נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל.

בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת.

בחר מדינה על מנת לקבל את הקידומת. נוסעים שנחתו ממדינות אדומות, ממתינים לתוצאות בדיקת קורונה או מחויבים בבידוד, מצטופפים בקרונות לצד נוסעים שעלו על הרכבת בירושלים או במודיעין | כך הפכה תחנת הרכבת בנתבג לגורם מרכזי בהפצת המגפה בארץ. איזו מדינות נמצאות ברשימת המדינות הירוקות? עם זאת, חוזרים ממדינות שהיו ירוקות יקבלו פטור מבידוד עד שבת הבאה. ניערתם את האבק מהמזוודה, בדקתם שהדרכון בתוקף ואתם מוכנים לתור מדינות אחרות שיש בהם קצת פחות ישראלים ויותר מרחב. היכנסו עכשיו לכל המידע החשוב. ישראל מדורגת (נכון ל־29 ביולי 2021 בערב) במקום ה־75 בעולם במספר המתים מקורונה למיליון נפש (693 מתים למיליון תושבים) מתוך יותר מ־200 מדינות שאליהן התפשט הנגיף. לנוכח שיעורי התחלואה הגבוהים והחשש ממוטציות של נגיף הקורונה, הוציאו במשרד אזהרת מסע בריאותית חמורה לכלל הנוסעים, גם מחוסנים ומחלימים, לכמה מדינות. משרד הבריאות הודיע כי כל מדינות העולם אדומות החל ממחר. כל המידע, הכתבות, החדשות והפרשנויות אודות מדינות אדומות באתר כלכליסט, האתר הכלכלי המוביל בישראל! נכון להיום אין מדינות ירוקות לפי משרד הבריאות בישראל. רשימת המדינות בקבוצה השנייה עשויה להשתנות בהמשך. סין (להוציא הונג קונג ומקאו).